Brain.dings

יהודה לביא, בעלים

*שם:
*טלפון:
אימייל:
*הערה:


  • בניית אסטרטגיית מותג

    השלב הראשוני להפיכת העסק שלך למותג! שלב זה בנוי מ10 מפגשים בהם נשב ונכתוב תוכנית אסטרטגיית מותג לעסק שלך, בסוף המפגשים תקבל 2 בריפים: בריף לקופירייטר למציאת שם וסלוגן ובריף לעצב גרפי לבניית לוגו. מה כלולה התוכנית ומה כותבים, או בעצם "איך מגיעים לבריף"? - בדיקת אצל המתחרים: בחינת וניתוח השוק והקטגוריה בה העסק שלך פועל, הבנת "כיווני תקיפה" ואמצעים לבידול העסק. -בדק בית: תיאור מהות העסק והשירותים שהוא נותן, ביצוע swot שיאפשר לנו לדעת מהן נקודות החוזקה של העסק ובמה אפשר לבדל אותו ממתחרים ובניית מפה מיצובית נדרשת. -הגדרת הבעיה הצרכנית ומיקוד תובנות צרכנים: דנים כיצד קהל המטרה מתנהג, חושב, קונה, אנחנו נגדיר את הבעיה באופן מדוייק, כזה שיאפשר לנו "הרמה להנחתה" כשנפיץ את המסר המותגי שלך. -סגמנטציה ובניית פרופיל לקוח: פילוח ממוקד לקהלי היעד של העסק, הבנה כיצד המותג החדש יפגוש אותם ונבנה לכל סוג קהל "פרופיל לקוח" שבעזרתו נוכל להבין קצת יותר לעומק את קהל המטרה של העסק ונדע כיצד לדבר אליהם ולהעביר את המסר השיווקי. -פתרון והבטחה פרסומית: מינוח וביטוי הפתרון השיווקי בדמות המותג החדש שנבנה, "הבשורה" לקהל המטרה. פיתוח תועלות פונקציונאליות ורגשיות למותג, בניית קונספט מותגי.
     
BizMakeBiz פותח ע"י